EL CAP DE SETMANA

Com ha anat aquest cap de setmana? Heu sortit a passejar una estona? Heu menjat alguna cosa especial? O potser heu mirat una pel·lícula que us ha agradat molt. O heu jugat a algun joc divertit, o...

Escolliu una cosa de les que heu fet aquest cap de setmana. O de les que no heu fet però us agradaria haver fet.

Heureu d'explicar-ho bé. No només amb una frase... Explicar-ho bé amb tres o quatre frases com a mínim. 

Durant el dia TOTS respondrem a l'explicació de  cadascú dient si és veritat o falç. A veure si ho endevinem.

Comentaris

  1. Vaig sortir a passejar amb la meva mare, al meu pare anava sol i la policia el va fer tornar cap a casa perquè encara no era l' hora.
    Dissabte a la nit vam fer "monttaditos" per el sopar virtual amb els amics.
    Dissabte al matí vaig fer bicicleta i gimnàstica.
    Diumenge vam fer vermut/dinar amb els cosins.
    Diumenge vaig sortir a comprar un pollastre amb el pare.
    Diumenge vaig fer reunió amb l' esplai per els casals d' estiu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé. Suposo que deu ser veritat tot això, no? Un bon cap de setmana.

      Elimina
  2. Al matí vaig treura a passejar a Triton i de cara al migdia vaig anar a buscar menjar preparat i jo vaig escullir bacallà amb samfaina.
    A la tarda vaig anar a caminar amp el pare.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla que tot això deu ser vertia. El gos ha de sortir cada dia, el menjar preparat també t'agrada a tu... Tot i que això del bacallà amb sanfaina... No sé jo... Em sembla que ets més de pollastre a l'ast, croquetes,...

      escullir = ESCOLLIR

      Elimina
  3. Jo,el divendres a la tarde vaig sortir a fer una volta amb el meu monitor del esplai.
    El dissabte al matí vaig sortir a comprar amb el meu pare.
    El diumenge vem fer una vídeo conferéncia amb el meu cosí que viu a Los Angeles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seria un cap de setmana molt divertit, però no sé jo si vas sortir tantes vegades. Amb el monitor de l'esplai??? A comprar? I un viatge on-line fins a Los Angeles?

      Elimina
    2. Hola Xavi,tot és veritat i va ser molt divertit.

      Elimina
    3. M'has d'explicar això del monitor d'esplai.

      Elimina
  4. Hola, jo el divendres també vaig sortir amb la meva monitora de l'esplai a passejar una mica.
    El dissabte vaig fer un passeig amb la mare i el meu germà pel barri i vam comprar al super.
    I he fet un flan bunisim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. bunisim = BONÍSSIM

      M'ha d'explicar això de la monitora d'esplai. Això és nou, no?

      Elimina
  5. Hola sóc la Tammy!!!!!

    Xavi, m'encantarka anar a Disney, pero, no puc anar amb la mama ñerque esta tancat.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada