COM HA ANAT EL CURS? ENS ACOMIADEM?

Avui és el darrer dia de curs. És el darrer dia d'un curs que  de ben segur no oblidarem mai.


Què us ha semblat tot plegat?
Què és el que us ha agradat més i què és el que menys?

A veure si entre tots plegats fem un bon acomiadament i ens desitgem un bon estiu, tot esperant que ben aviat arribi el setembre, ens poguem retrobar i començar el nou curs de millor manera possible. Amb total normalitat, esperem.

Alguns tornarem a coincidir el curs vinent a la mateixa aula. D'altres potser no. En tot cas, ara teniu l'oportunitat de dir la vostra, d'acomiadar-vos de qui vulgueu, de desitjar-vos bones vacances... Vaja, com si estéssim a l'escola i marxéssim de vacances però, aquesta vegada, per escrit.

A veure com ho feu.


Comentaris

  1. Pero que bien habéis trabajado clase Lila!
    Espero que paséis un feliz verano alumn@s y profesionales!!
    Os espero en Septiembre con muchísimas ganas de veros!!
    Que tengáis un súper verano!
    Un abrazo enorme.


    Anita

    ResponElimina
  2. Tot plegat ha sigut molt diferent a altres cursos. Ens hem perdut moltes sortides i activitats com la piscina. He trobat a faltar els meus amics i els tutors i a tots els del Nen Deu.
    Os vull desitjar un bon estiu a tots i esperem trobar-nos tots al setembre.

    ResponElimina
  3. M'hagués agradat poder fer el teatre del Rey León, però potser el podrem fer al curs que ve. Estic contenta perquè el meu iaio esta be, una mica trist però bé.
    He fet gimnàstica amb els meus pares a casa i algunes vegades he rigut i altres m'he enfadat perquè no volia fer-ho.
    He trobat a faltar anar a l'escola i no poder estar amb els meus companys i poder veure als altres professors, el David, l'Ana Capins, l'Angela i molts més.
    Al setembre segur que serà millor. BON ESTIU A TOTS!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada