UN CAP DE SETMANA LLARG

Encara que darrerament amb això de no anar a l'escola no diferenciem massa els caps de setmana dels dies de cada dia, aquest cap de setmana ha estat llarg. Si més no, ahir no vam tenir deures.


Ja us vaig demandar divendres passat que us fessiu alguna fotografia aula aquest cap des setmana, fent alguna cosa que us agradas molt.

A veure si m'ho expliqueu i me n'envieu la fotografia. Així ens veiem les cares. Jo aniré penjant i actualitzant aquesta entrada del blog.

De moment ja tenim de...


Sóc la LAIA. Aquest cap de setmana he quedat amb els avis i el meu tiet-avi a fer un passeig i fer un vermut a una terraseta dun bar.

També he anat amb la mare i el meu germà a diagonal mar. I he dibuixat i pintat molt aquesta setmana.





L'ALEIX ha anat a visitar el seu àvi.


La BERTA ha anat amb els seus a passejar. Aquest cap de setmana, de la Sagrera a les Glòries.
Atenció, la Berta és la de la dreta. La del centre la Mare. Amb la màscareta gairebé no les diferenciem!




L'AIDA aquest cap de setmana llarg ha sortit a fer una volta amb els meus pares i la seva iaia. 
El dissabte va sortir amb la seva monitora de l'esplai RATIO,  la Cris.



L'HUGO ha sortit a jugar a bàsquet.


La TAMMY m'ha fet un dibuix i me l'envia per poder-lo penjar al blog. Ens troba a faltar a tots.



Comentaris